Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes In primul rand multumesc pentru feedback-ul primit pe […]
Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com
http://www.facebook.com/adrianniculescucom
http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu
http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti
http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes
In primul rand multumesc pentru feedback-ul primit pe mail si social media pentru primele patru articole din seria despre public speaking:
Asa cum am scris inainte, daca vrem sa consideram vorbitul in public drept o afacere si nu un hobby vei fi platit fie cu un fee de fiecare data cand vorbesti sau vei promova produse si servicii catre audienta si iti vei crea noi surse de venit si nu doar clienti ci fani inflacarati.
"Vanzarea de pe scena", modul in care vorbitorii in public prezinta produse si servicii la sfarsitul panelurilor lor este o stiinta si o industrie despre care majoritatea oamenilor nu au nici macar habar.
Nu conteaza daca vinzi produse in Eur/ Dolari/ Pounds sau echivalent leu preturile produselor vandute de pe scena poresc de la 497 – Eur sau Dolari si merg spre 997, 1297, 1497, 1997, 2497, 4997 – cel mai scump program pe care l-am vazut fiind vandut in acest fel a fost de peste 20,000 Eur si clientii au fugit in spatele salii ca sa se inscrie.
Ce produse poti crea? Majoritatea sunt din zona training si coaching dar poti de asemenea pitchui workshop-uri fizice, mentoring 1 to 1, bootcamps si retreats.
Daca te promovezi online – pentru ca ai nevoie de o astfel de prezenta va fi obligatoriu sa creezi funnel-uri de vanzari pornind de la cadouri gratuite – cursuri, rapoarte, ebooks in schimbul numelui si adresei de mail urmate de p[roduse la 17, 47, 97 dolari si apoi 997 si mai sus – eventual in lei daca te promovezi in Romania.
Tony Robbins, celebrul coach din SUA si de departe preferatul meu in materie de dezvoltare personala are un astfel de funnel in care intri primind ceva gratuit si poti ajunge sa cheltuiesti pana la 60,000 dolari – nebunie. Intre mine si tine, multi speakeri folosesc aceste evenimente pentru a cumpara proprietatea in care acestea se tin si a fi inachiriate ulterior, astfel ca urmatorul retreat se desfasoara in alta locatie.
Bine, aceste performante nu sunt tipice pentru toata lumea dar imagineaza-ti cum ar fi ca viata ta sa se desfasoare astfel. Aceste modele m-au surprins foarte mult cand am auzit de ele, le-am studiat in ultimii trei ani si recunosc ca sunt numai bune de aplicat.
Acesta a fost cel de-al cincilea si ultimul articol despre vorbitul in public. Urmeaza o serie lunga de articole despre social media. Pana atunci te invit sa vizitezi pagina de prezentare a primului curs online de public speaking din Romania: http://feedforward.ro/curs-online-public-speaking/