• 31 May. 2006
  • 1 min

Aspectul propriu

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Cea mai frumoasa figura pentru a fi plasata in afacerea ta este a ta. In ultimii ani, cativa antreprenori bine cunoscuti au coborat de la birouri […]

Cea mai frumoasa figura pentru a fi plasata in afacerea ta este a ta.

In ultimii ani, cativa antreprenori bine cunoscuti au coborat de la birouri pentru a vorbi direct cu clientii potentiali in campania promotionala.

Ca rezultat al acestei tendinte, Dave Thomas, proprietarul restaurantelor fast-food Wendy’s este acum sinonim cu o campanie promotionala de succes. Un alt Dave, David Oreck, a devenit persoana din fruntea campaniei promotionala a aspiratoarelor Oreck. Si mai vedem numerosi producatori de masini aparand in spoturile produselor lor. Ideea este ca atunci cand proprietarii afacerii ies in fata si vorbesc cu entuziasm despre propriul produs consumatorii le acorda mai multa atentie. Si chiar mai important, vand. Acesta este mesajul meu catre Jim Troth, proprietar al Smell the Mat, o intreprindere de training pentru autoaparare din Toledo, Ohio. Troth mi-a scris recent cerandu-mi sfatul despre cum ar putea sa starneasca interesul prin brosura sa. Raspunsul meu? Iesi in fata si vorbeste direct cu consumatorii potentiali. In cazul celor de la Smell the Mat, am recomandat reconceperea copertii, care sa infatiseze o fotografie a lui Troth si un tiltlu incarcat de atitudine: “O data ce v-am antrenat… orice agresor isi va da seama ca si-a ales persoana gresita” Titlul este putin cam lung,

Dar consumatorii il vor putea citi daca este scos in evidenta de catre designer. In interiorul brosurii, Troth ar trebui sa iti mentina adresarea la persoana intai. Si sa sublinieze faptul ca detine centura neagra de gradul trei.

Inainte

Coperta brosurii iti atrage atentia, dar ii sunt necesare un plus de profesionalism si un impact mai mare. Ilustratia in acest caz are rolul de a atrage atentia imediata, dar este prea caricatura pentru a fi luata in serios.

Dupa

Abordarea la persoana intai, denotand o atitudine macho, ordona consumatorilor potentiali sa isi indrepte atentia asupra imaginii. Fotografia infatiseaza un hot, intarind mai departe mesajul ca acesta este personajul, doritorii se vor antrena. Coperta are mai mult rolul de a a-ti cere sa fii atent la mesaj.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply