• 25 May. 2017
  • 2 min

Doi bucureșteni au dat joburile din corporații pe restaurantul mult visat

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Privit de afară, dă impresia unui acvariu din lemn, în care fiecăruia îi plutesc visurile între mâncare și vorbe. Privit dinăuntru, locul emană tinerețe, poftă de viață și, bineînțeles, de mâncare. Iluzia e de urban oarecum londonez, genul de loc în care intri, bei un cocktail, îți treci mâna prin freză, îți aduci aminte că trebuie să mănânci ceva și apoi pleci!

Pare simplu: o fată și un băiat, corporatiști la un moment dat, că rimează, au căutat și au găsit un loc în care oamenii să mănânce și să se simtă bine. Între timp, a devenit un „must have” să iei masa la ei, la restaurantul  Gram Bistro – situat acolo unde se află unul dintre „miezurile” multinaționalelor bucureștene: la Piața Victoriei, pe bulevardul Nicolae Titulescu.

Adriana Dănilă și Stelian Olaru, cei doi Managing Partners ai restaurantului, au transformat locul într-unul pe gustul lor: fresh, relaxant, cool, atât ca decor, cât, mai ales, ca mâncare. „Ultimul nostru an și jumătate poate fi considerat o poveste de antreprenoriat. Ca orice poveste, a avut și bune, și rele. De la nopți nedormite, ca să vopsim țevile din care a fost refăcut barul până la bucuria de a vedea localul plin, seara, de clienți care se simt bine.”

Locul cu produse „reinventate” și asocieri curajoase

Viziunea lor este Indulge. Explore. Connect. Cele trei cuvinte arată cât de mult înseamnă această afacere pentru ei. „Din momentul preluării restaurantului ne-am gândit că trebuie să găsim acel ceva care să sintetizeze cât mai simplu și clar direcția în care vrem să reconstruim localul. În primul rând pentru noi. Am închis ochii și am vizualizat locul peste trei ani: Ce s-ar întâmpla în el? De ce ne-ar alege clienții pe noi și nu ar merge altundeva? Ce am vrea să facem pe termen lung, nu doar în restaurantul nostru, ci în HoReCa, în general?

Răspunsul la care au ajuns? Bistroul lor va deveni un loc în care să îți răsfeți simțurile prin preparate delicioase, artizanale, făcute cât mai mult în casă. Produse altfel, „reinventate”, față de rețetele clasice din oraș; cu ingrediente neobișnuite, asocieri curajoase, produse artizanale românești. Vor crea cadrul perfect în care să te relaxezi cu totul, indiferent dacă ieși la o întâlnire de afaceri, un „date” romantic, o întâlnire cu prietenii sau o petrecere. Și-au propus ca aceste principii să fie valabile atât pentru meniul de mâncare, cât și pentru cel de băuturi.

Citește articolul integral pe cariereonline.ro.

A fost util articolul? 0
antreprenoriat

    Leave a Reply