• 30 Apr. 2016
  • 3 min

Cât costă masa de Paște pentru corporatiști și ce preferințe au

Lipsa timpului crește comenzile către furnizorii de mâncăruri cu specific tradițional de Paște. Corporatiștii care au lucrat până în ultimul moment și-au rezervat delicatesele cu două săptămâni înainte de Sărbători. Iată ce preferințe și ce buget au avut anul acesta.

Pentru a fi siguri că pe masa de Paște vor avea mâncăruri delicioase și sănătoase, corporatiștii s-au organizat anul acesta chiar mai devreme decât anii trecuți:Comenzile au venit cu două-trei săptămâni înainte de Paște, iar noi am închis listele cu o săptămână înainte de data preconizată pentru că am ajuns la capacitatea maximă cu mult mai repede decât ne-am așteptat”, declară Marius Tudosiei cunoscutul băcan și proprietar al Băcăniei Vechi, precum și al The Charity Shop – restaurantul pentru corporatiștii din Pipera. Media de vârsta a clienților celor două localuri deținute de Marius Tudosiei este de 35-40 de ani, cu venituri medii spre mari. Sunt clienții activi, implicați social si generatori de valoare. Câștigă destul de bine și le place mâncarea bună, sănătoasă și de calitate.
Și la Ana Pan, lanțul de cofetării cu sediul central în Pipera, în apropierea multor corporații, cererile au început devreme anul acesta: „Comenzile în magazine și pe site au început cu două săptămâni înainte de Paște, dar au fost clienți care, ulterior, au revenit și cu cea de-a doua comandă în această săptămână, fiind mulțumiți de produsele primite. Am rezervat zilele de 29 și 30 aprilie pentru trimiterea comenzilor acasă sau pentru ridicarea acestora din magazine”, declară Teodora Nițu, specialist marketing la Ana Pan.

Ce buget au alocat corporatiștii pentru masa de Paște

 

Cererile au crescut anul acesta și au depășit estimările antreprenorului Marius Tudosiei. Clienții săi au alocat aproximativ 200 de lei de persoană pentru a comanda friptură, cozonaci și alte delicatese autentic românești pentru masa de Paște.
Potrivit datelor Ana Pan, cererile pentru comenzile de Paște din 2016 sunt cu peste 40% mai mari față de anul 2015. Bugetul alocat pentru deserturi a fost în medie de 200-250 lei de familie.

Cum va arăta masa de Paște

 

Pentru Paștele din acest an, mulți clienți din zona corporate au ales să primească și friptura gata făcută acasă: „Față de alți ani, anul acesta am avut foarte multe comenzi pentru bucate gata pregătite pentru masa de Paște, cu accent pe friptura de miel, ied, rață. Ca și în alți ani, suntem depășiți de comezile de cozonac și pască”, adaugă Marius Tudosiei.
Când vine vorba de așteptări și de cum va arăta masa de Paște, „clienții își doresc produse delicioase, realizate după rețete autentic românești, astfel încât să poată păstra vie tradiția de Paște. Sunt clienți care doresc să aibă pe masa de Paște și să deguste împreună cu familia și cu prietenii aceleași produse pe care le cunosc din copilărie”, adaugă Teodora Nițu de la Ana Pan.

Cozonacii răsfățați sunt preferați

 

Comenzile cele mai numeroase au fost pentru cozonaci care au o compoziție mixtă, dar și pentru pască: „Clienții care își doresc să aibă pe masa de Paște produse tradiționale, realizate dupa rețete din ingrediente de cea mai bună calitate, dar care au un program foarte încărcat, au preferat să își comande cozonaci răsfățati cu de toate. În general, au ales cei mai dolofani cozonaci. În topul preferințelor au fost cozonacii cu un mix de ingrediente: cu nucă aleasă și măcinată manual, aromați cu baton de vanilie și frământați cu unt. Am avut și cereri pentru cozonaci cu umplutură de nucă și însiropați cu un delicios sirop de miere de sălcâm. Pe locul doi în preferințele clienților a fost pasca, preparată din aluat pufos de cozonac, umplut din belșug cu brânză dulce aromată cu baton de vanilie, coajă de lămâie și stafide”, precizează Teodora Nițu, specialist marketing la Ana Pan.

Coșurile-cadou au fost înlocuite

 

Managerii corporațiilor, dar și angajații care au vrut să-și surprindă prietenii și colegii anul acesta au ales, spre deosebire de alți ani, cadouri cât mai autentice: „Diferența notabilă față de alți ani vine dinspre clienții corporate care au renunțat să ceară coșuri-cadou pe care le consideră „depășite moral”. În schimb, au crescut cererile pentru produse românești de calitate, cât mai autentice, ambalate fie elegant, fie cat mai lejer/natural. A crescut mult cererea pentru vinurile românești de o calitate superioară, poate și pentru faptul că noi avem o degustare lunară  de vinuri românești încă de la sărbătorile de iarnă”, spune Marius Tudosiei.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply