• 12 Nov. 2013
  • 2 min

Cât de importantă e comunicarea online pentru succesul unui business?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Succesul in era digitala se traduce in cat de mult iti maximizezi, ca antreprenor, prezenta virtuala, pentru a-ti face demersul profitabil intr-un mod ingenios. Social media, […]

Succesul in era digitala se traduce in cat de mult iti maximizezi, ca antreprenor, prezenta virtuala, pentru a-ti face demersul profitabil intr-un mod ingenios. Social media, motoarele de cautare, blogurile si ratele de conversie ale campaniilor de advertising pe aceste platforme sunt insa doar suportul pentru o comunicare corecta, autentica si oportuna, prin care brandul respectiv sa isi atinga potentialii consumatori, sa ii fidelizeze si sa ii transforme in clienti constanti.

Disecam de ani buni provocarea pe care explozia 2.0 a produs-o la nivel global in comunicare si impactul social media. Incercam sa stabilim formule care sa ne permita sa producem, sa fim mai activi, sa vindem mai ingenios, cu alte cuvinte, sa gasim cel mai inteligent canal pentru comunicare strategica, iar raspunsul nu e nici pe departe simplu.

Importanta intelegerii de ansamblu a mediului online pentru cei care se initiaza in acest context este vitala – ea le va permite sa se specializeze in ceea ce ii intereseaza cu adevarat, crede Bogdana Butnar, Industry Manager Google Romania.

Intr-adevar, cel mai important aspect al planning-ului comunicarii este mesajul – el trebuie sa fie coerent si concis, indiferent de canalul prin care se propaga. Pasul imediat urmator este adaptarea mesajului in functie de tipul de canal prin care se comunica. Cand vine vorba de comunicarea strategica de brand, cheia succesului unui mesaj sta in a-ti pune mereu intrebarea “Este mesajul meu conectat la exterior? Este el suficient de transparent? Cat de puternic valideaza el elementele de brand pe care le reprezint?”.

In realitate, canalele media nu se mai pot exclude unele pe celelalte. In 2013, majoritatea comunicarii si a timpului dedicat media s-a mutat pe Internet.  Totul merge in tandem, iar pentru a obtine cele mai bune rezultate comunicarea trebuie construita piesa cu piesa, urmand pasi mici, bine conturati.

Online-ul este un domeniu foarte dinamic, nou pentru toata lumea, cu foarte multe oportunitati de exploatat, un mediu care te ajuta sa comunici in modul cel mai interactiv si sa obtii instant feedback de la consumatorii si clientii tai.

Cursurile profesionale aftwer-work nisate pe comunicare online sunt un context ideal pentru a te familiariza cu notiunile de baza ale dezvoltarii personale si profesionale prin Internet, cu felul in care poti construi un mesaj si o voce credibile pentru afacerea ta, cu metodele prin care poti obtine vizibilitate si trafic de calitate pe Internet si cu modul in care poti sa folosesti mediul virtual ca platforma de pozitionare si de promovare a business-ului si a brandului personal.

La DallesGO, cea mai creativa si interactiva platforma bucuresteana de cursuri after-work, poti deprinde de la specialisti in digital precum Bogdana Butnar si Alexandru Negrea tot ce trebuie sa stii pentru a avea succes in mediul online. Cursul iti va oferi informatii esentiale despre planificarea comunicarii online, performace marketing si social media, strategii smart de optimizare web, instrumente de monitorizare a campaniilor online.

Din structura cursului nu vor lipsi subiecte precum: publishing si display advertising online – targetarea pentru display (contextual, interese, topics), remarketing, probleme de privacy in utilizarea listelor de cookies, tipologii de plata (CPM, CPA, CPC), content si community marketing – bloguri, forumuri ssi sisteme de afiliere, buzz marketing.

Cursul contine un ghid pentru publicitatea prin motoare de cautare cu focus pe Google Adword, de la concepte de baza si lucrul hands-on cu interfata Adword, dar si despre advertising-ul in cea mai mare retea de socializare din lume, Facebook. Bogdana Butnar si Alexandru Negrea se vor concentra in timpul celor trei luni de cursuri pe modalitatile de evaluare a unei campanii de comunicare in mediul online cu exemple din Google Analytics, urmand ca participantii sa invete cum sa citeasca si cum sa aplice metricele furnizate de Analytics.

Pentru mai multe detalii despre programa si profesori, acceseaza http://www.dallesgo.ro/comunicare-online / info@dallesgo.ro / 0769 041 711 .

A fost util articolul? 0

Leave a Reply