• 18 Mar. 2014
  • 2 min

Ce trebuie sa contina un newsletter?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Foarte multe companii nu stiu sau nu sunt interesate sa-si puna in valoare unul din asset-urile cele mai valoroase: baza de date cu adrese de mail. Desi […]

Foarte multe companii nu stiu sau nu sunt interesate sa-si puna in valoare unul din asset-urile cele mai valoroase: baza de date cu adrese de mail. Desi ne aflam in era social media, marketing-ul prin e-mail este in continuare un producator de conversii, vanzari si brand awareness.

Dar, cu o conditie: continutul mailurilor sa fie valoros pentru cititori. Prea multe din firmele care folosesc totusi marketing-ul prin e-mail vor doar sa vanda utilizand aceasta metoda si nu sa creeze si sa dezvolte o relatie de comunicare cu baza de date. Pai … aici este tot secretul.

 

Baza de date poate avea mai multe segmente: personae care s-au inregistrat pe site, care au testat produsul, au facut o prima comanda, sunt deja client fideli, etc.

 

Destinatarii iti vor citi mailurile daca vor gasi acolo continut care fie sa ii ajute sa-si rezolve o problema, sa se simta bine, sa castige mai multi bani si tot asa. In acest fel, daca vor deschide mailurile si vor citi ceea ce publici acolo, mai devreme sau mai tarziu vor reactiona si la mesajele de vanzare. Nu exista alta cale. Daca doar vei dori sa le vinzi, poate vei inregistra ceva succes pe termen scurt dupa care vei avea foarte multe "unsubscribes" si practice vei distruge baza de date.

 

Atunci, de ce sa nu ne gandim mai bine la cum am putea sa aducem valoare celor care ne citesc newsletterele, sa creem reciprocitate cu ei si ca rezultat sa le putem si vinde ceva?

 

Un newsletter trebuie sa contina noutati din piata, sfaturi despre cum sa faci ceva anume (de interes pentru cititori), review-uri produse, teste, studii de caz, noutati din industrie si printer ele, mesaje de vanzare. In acest fel, practice nu le mai cerem cititorilor sa cumpere ci, prin tehnici specific de copyright-ing le trezim dorinta sa cumpere de la noi fara sa simta ca le vindem ceva.

 

Este o distinctie pe care putine companii o fac, dar daca tot citesti acest e-mail si esti implicat in activitati de e-mail marketing te invitam sa implementezi aceste idei incepand de astazi.

 

Adrian Niculescu

Antreprenor, Coach, Trainer

www.adrianniculescu.com

www.facebook.com/adrianniculescucom

http://ro.linkedin.com/in/adrianniculescu

www.youtube.com/adrianniculescucom

www.sitetalk.com/adrianniculescu

www.feedforward.ro

A fost util articolul? 0

Leave a Reply