eMAG va derula programul de formare profesională pentru tineri între septembrie 2016 și februarie 2017.
Retailerul online eMAG lansează programul „Commercial Traineeship”, care se adresează tinerilor interesați să facă practică în departamentul comercial. Cei interesați se pot înscrie între 14 iulie și 3 august, iar programul va avea loc între septembrie 2016 și februarie 2017. Toate posturile de traineeship vor fi plătite, iar la final cei mai performanți participanți pot fi angajați în cadrul eMAG.
„Prin acest program vrem să le oferim tinerilor posibilitatea să înțeleagă mai bine ce înseamnă să lucrezi alaturi de pionerii e-commerce din România. Avantajul pentru trainees este că își vor putea alege direcția în care vor să se dezvolte, product sau category management, vor trece prin unul dintre cele mai mari evenimente de shopping, Black Friday, și vor avea acces la un program de învățare gândit special pentru ei, de la induction și training de e-commerce, până la traininguri de negociere și activități dedicate de cunoaștere a celorlalte echipe din departamentul comercial”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines la eMAG.
Pe parcursul celor șase luni, cei zece tineri vor participa la planificarea, implementarea și monitorizarea campaniilor promoționale și le vor adapta în funcție de evoluție și target. În plus, vor contribui la îmbunătățirea experienței clienților și la optimizarea categoriilor de produse, vor urmări îndeplinirea indicatorilor de performanță, vor învăța tactici de negociere cu furnizorii și vor gestiona stocurile de produse.
Programul se adresează tinerilor cu „experiență de minimum doi ani în comercial, achiziții, vânzări, consultanță, audit sau analiză financiară, absolvenți de studii superioare, cu spirit antreprenorial, agili și cu poftă de învățare”.
Echipa comercială din eMAG este formată din două departamente. Primul departament este Hard Lines și cuprinde categorii precum electronice, electrocasnice mici și mari, IT, mobile, casă & bricolaj, auto și mâncare și accesorii pentru animale, iar cel de-al doilea este Soft Lines, cu sport, beauty, copi & jucării, home & deco, media, cărți și birotică.
După înscriere, aplicanții vor intra într-un proces de selecție, care se va desfășura în luna august.