• 28 Mar. 2017
  • 2 min

IAA Young Professionals organizează un eveniment dedicat comunicării interne și brandului de angajator

YAA
Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

IAA Young Professionals, o comunitate de tineri profesioniști și studenți din comunicare și marketing, organizează, pe 30 martie, evenimentul „Seara YP: Comunicare internă şi Employer Branding”.

Participanții la eveniment vor discuta despre modul în care brandul de angajator şi comunicarea internă pot deveni factori de diferenţiere în recrutarea, păstrarea și dezvoltarea angajaţilor în companie. „Pentru că ne aflăm în plin sezon de recrutări pe piaţa forţei de muncă, am ales să dezbatem în cadrul unui nou eveniment marca IAA YP o temă de actualitate – brandul de angajator. Cu ajutorul invitaţilor noştri, vom încerca să aflăm care sunt principalele provocări pe care le întâmpină companiile în recrutarea angajaţilor din generaţia millennials, care sunt atuurile prin care o companie se poate diferenţia şi care sunt acei triggeri care îi pot determina pe angajaţi să rămână fideli unei companii”, arată Ioana Sigarteu, prereședintele IAA Young Profesionals.

Seara YP_Comunicare interna & Employer Branding

Evenimentul îi va avea ca invitați pe:

Laura Chiculiţă, Chief Marketing Officer, ejobs: cu o experienţă de peste zece ani în marketing și comunicare, Laura Chiculiţă este specializată în marketing digital și marketing direct, online media planning & buying, social media & content strategies;

– Alina Manole, Talent & Resourcing Manager, Vodafone: ea lucrează în cadrul Vodafone România din 2011, iar din 2014 este responsabilă de consolidarea şi dezvoltarea strategiilor de atragere a talentelor în companie;

– Ionuţ Munteanu, Managing Partner, WebDigital – licențiat în psihologie și sociologie, Ionuţ Munteanu are o experiență extensivă atât din perspectiva clientului, cât și din cea a agenției; a  gestionat, de-a lungul timpului, campanii de marketing online pentru mai bine de 500 de clienți din industrii diferite;

– Ana Ilinca Macri, Head of Internal Communication & Organizational Identity, BCR: cu o experienţă de 17 ani în comunicare, Corporate Social Responsibiliy (CSR(, change management şi cultură organizaţională, Ana Ilinca Macri lucrează în cadrul BCR din 2009; în ultimii patru ani s-a dedicat coordonării activităţii de comunicare internă şi identitate organizaţională, cu accent pe programele de redresare şi consolidare a culturii corporative.

Evenimentul se adresează tuturor studenţilor şi tinerilor profesionişti, viitorilor angajaţi sau celor interesaţi să afle mai multe despre strategiile abordate de companii în procesul de recrutare. Participarea este gratuită şi se realizează prin accesarea formularului de înscriere. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply