Proiect local, lansat de Coca-Cola HBC în 28 de țări din toată lumea, printre care și România, ca parte a inițiativei Youth Empowered, programul La TINEri Este Puterea are ca obiectiv îmbunătățirea vieții tinerilor din categorii vulnerabile, așa cum este cea NEET (Not Employed, in Education or Training).
Proiectul are două componente: platforma online de cursuri gratuite, utile atât în viața profesională, cât și în cea personală, și cursurile de dezvoltare ținute de traineri de la Asociația The Social Incubator. Prin intermediul acestora, La TINEri Este Puterea poate să crească șansele de angajare ale participanților, stimulându-le capacitatea de a lua decizii care să le influențeze pozitiv dezvoltarea și oferindu-le informații de care au nevoie pentru pentru a se angaja mai ușor.
În 2018, cel de-al doilea an de proiect, La TINEri Este Puterea și Asociația The Social Incubator au organizat workshop-uri în 19 județe din România: București, Vaslui, Iași, Neamț, Buzău, Tulcea, Constanța, Teleorman, Ialomița, Dâmbovița, Vâlcea, Brașov, Argeș, Prahova (descoperă locuri de munca Prahova), Bistrița Năsăud, Cluj, Maramureș și Timiș. În cele 141 de zile de training interactive ținute de terapeuți, angajați ai Coca-Cola HBC România, speakeri precum Mihai Alexandru Hash și Tibi Ușeriu, și traineri de la Asociația The Social Incubator, 1.231 de tineri au fost ajutați să-și descopere și să-și valorifice abilitățile necesare atât la interviu și la locul de muncă, cât și în viața de zi cu zi.
Peste 1000 de tineri s-au înscris, în 2018, și pe platforma online Digi Hub, unde au găsit cursuri gratuite care-i ajută să-și gestioneze inteligent finanțele, să relaționeze și să comunice mai ușor cu ceilalți, să vândă și să negocieze ca niște profesioniști, și multe altele.
Intrăm în 2019 cu o comunitate importantă, pe care ne dorim să o ajutăm să crească și mai mult. Ne propunem să ajungem la 4.150 de tineri prin workshop-urile live și prin cursurile online și să ajungem în cel puțin 20 de județe din țară.
La TINEri este Puterea este o inițiativă importantă și necesară, deoarece se adresează unui grup țintă cu multiple vulnerabilități, dar încă relativ slab definit și deservit: tinerii NEET – cei care nu termină liceul, nu își găsesc locuri de muncă și, într-un fel, se pierd aproape neobservați pe drum. Programul creează o punte, cu rol formativ și educațional, către facilitarea accesului lor pe piața muncii.