Din ce in ce mai multi antreprenori descopera eficienta articolelor ca instrumente de marketing. In continuare veti vedea cum sa le structurati. Primul si cel mai […]
Din ce in ce mai multi antreprenori descopera eficienta articolelor ca instrumente de marketing. In continuare veti vedea cum sa le structurati.
Primul si cel mai important element al unui articol prin care poti captura atentia posibililor clienti- sau chiar pentru orice fel de publicitate- este titlul.
Pentru obtinerea unui varf in marketing, titlul nu trebuie sa fie dragut. Nu trebuie sa fie general sau vag in privinta celor carora le este destinat. Nu ar trebui sa fie extins in incercarea de a capta atentia a cat mai multor cititori posibil.
In schimb titlul trebuie sa fie exact, concentrat, limitandu-se numai pe atentia posibililor clienti- acelora care au o probabilitate mare de a deveni cumparatori- atragandu-le atentia prin atingerea catorva puncte slabe. A atrage atentia oricui altcuiva nu conteaza cu adevarat.
In momentul in care titlul si-a indeplinit functia de atragere a atentiei a adevaratilor posibili clienti, propozitiile de inceput ar trebui sa ii ajute sa inteleaga pe deplin beneficiile aduse de a scapa de problema sau de a-si indeplini scopul, ca si consecintele negative de a nu face aceasta, si ca tu prezinti solutii pentru a-i ajuta.
Dupa ce ai specificat clar punctele pozitive si cele negative ale problemei, continua sa le arati in cuprinsul articolului ce pot sau ce ar trebui sa faca pentru a obtine ceea ce vor.
Odata ce ai demonstrat cum poti ajuta si cunostintele acumulate prin experienta, cativa cititori vor vrea sa stie mai multe despre aceeasi sau alte probleme inrudite. Sectiunea finala a articolului ar trebui sa fie o “chemare la actiune” care iti va motiva clientul spre a face urmatorul pas pentru achizitionarea produselor sau serviciilor tale.