• 17 Oct. 2006
  • 2 min

Tehnici de parteneriat si locatie.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Combinatie ieftina si campanie de larga audienta I: Recent mi-am infiintat o firma de aparatura video si instalatii electrice, dar am un buget de marketing limitat. […]

Combinatie ieftina si campanie de larga audienta

I: Recent mi-am infiintat o firma de aparatura video si instalatii electrice, dar am un buget de marketing limitat. Am trimis carti de vizita antreprenorilor, am dat telefoane publicului rece, am fost chiar si la usa locuitorilor din cartierele noi; si tot am clienti putini. Ce imi propuneti ?

R: Lansarea unui produs/serviciu cu un buget redus este o adevarata incercare. Pentru un inceput solid, incearca doua tehnici testate pe piata: parteneriat strategic si parteneriat pe baza de locatie sau parteneriat de”ambiant”.

Acum ai personal si fonduri limitate. Pentru a depasi aceste puncte slabe, poti intra in pateneriat cu alte companii care isi permit bugete de marketing mai mari si care pot oferi modalitati de a ajunge la tinta ta. Poti avea un stand intr-un magazin cu vanzare en detail, axat pe mobilier in stile. Personalul magazinului va vinde pentru tine; produsul tau ar putea fi inclus in anunturile lor publicitare la costuri mult sub cat ati fi platit pentr propria campanie.

Publicitatea ambianta ajunge la clienti indiferent unde s-ar afla – de preferat intr-un mediu care sa ii faca mai receptivi la mesajul vostru. Puteti ajunge la consumatori dupa metoda celor de la motorul de cautare AskJeeves – s i-au afisat numele in 15 milioane de magazine de mere. Puteti face imprimante de dimensiuni mari pe care sa le plasati pe plajele publice, ca cei de la Skippy sau Snapple, sau sa cumparati spatiu publicitar pe bannerele statiilor de benzina sau stalpii luminati ai magazinelor, ca cei de la Gatorade sau McDonald’s. Agentii de publicitate pun numele produsului si logo-ul firmei pe pachetele vandute pe stadioane si pe postere in salile cluburilor de noapte. Oriunde e o suprafata libera vreundeva, o companie vinde spatiu publicitar acolo.

De ce sa platesti taxe de publicitate cand poti sa iti creezi singur locatia ? Cheia e sa gasesti mediul potrivit si sa economisecti prin cooptarea mai multor companii care sa promoveze cu/pentru tine. Iata un exemplu: Daca ai un animal de casa, petreci destul timp prin cabinetele veterinare. Nu ati observat teancul de brosuri si postere ale producatorilor de mancare pentru animale si remedii impotriva puricilor ? Sunt companii care profita de oportunitati de locatie. Sansele sunt destul de mari ca cei veniti cu animalul la veterinar sa citeasca si chiar sa ia acasa unele dintre materialele gasite.

Puteti avea un stand la o expozitie frecventata de publicul vostru tinta, la care sa afisati si numele companiei si date de contact, brosuri cu produsele voastre.Puteti stabili discutii despre instalarea si programarea aparaturii sau concursuri si obiecte cu logo-ul vostru care sa apara intr-un magazin si chiar si in anunturile acestuia.

Din combinarea marketingului de parteneriat si strategiile de locatie, veti crea o campanie la costuri reduse si de larga audienta, atat in randurile consumatorilor, cat si ale companiilor interesate.

O expunere de calitate intr-o locatie buna va va aduce credibilitate ca firma viabila si increderea pe care trebuie sa o insuflati pentru a semna noi contracte. Totodata veti crea si instrumente de marketing eficiente.de ex. un scurt clip promotional care sa demonstreze planificarea si organizarea promotiei de locatie folosite ca material pentru potentialii parteneri, antreprenori si specialisti in dezvoltare.

Eforturile de marketing pot ajunge pana oriunde va va purta imaginatia si capacitatea voastra de a incheia contracte de parteneriat. Cu negocieri si munca asidue, veti castiga ceva de care au toti nevoie: galagie multa pe bani putini.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply