Dacă ești student sau proaspăt absolvent de facultate și vrei să-ți începi cariera într-un call-center, atunci trebuie să știi exact ce presupune un job într-o astfel de companie, dar și ce posibilități de dezvoltare îți sunt puse la dispoziție.
Pentru a afla mai multe, am stat de vorbă cu Jose Kombo, Employer Branding Ambassador la Teleperformance România, unul dintre cei mai mari jucători din piața de BPO. Uite ce am aflat!
Dacă vrei să te angajezi într-un call-center, experiența nu este atât de importantă. De cele mai multe ori, angajatorii pun la dispoziția noilor angajați diverse training-uri de dezvoltare, de limbi străine și îi duc în punctul în care rezultatele lor să fie excelente.
Printre criteriile pe care le caută la viitorii angajații se numără dorința de a învăța, capacitatea de a lucra în echipă, dar și asumarea responsabilităților. Nici în ce privește interviul de angajare, companiile din domeniu nu îi pune în dificultate pe candidați, ci din contră, au o abordare prietenoasă, fără să fie nevoie de prea multe etape pentru a obține jobul.
„Colegii din HR răspund întrebărilor candidaților și în egală măsură pun întrebări. E important să comunici la interviu, să întrebi orice te-ar interesa, dorim să vedem că vrei să te alături echipei, să fii deschis și să vedem că vrei să te dezvolți, să înveți, să crești în companie”, spune Jose Kombo.
În ceea ce privește redactarea CV-ului e important ca acesta să fie cât mai scurt și la obiect, dar să nu uiți nici de greșelile gramaticale ce se pot strecura în CV.
„Cele mai importante pentru noi sunt limbile străine pe care le cunoaște un candidat și atunci ne-ar ajuta dacă ar pune la începutul CV-ului nivelul limbilor străine pe care le cunoaște. De asemenea, e esențial să treacă experiența pe care o au domeniu, însă nu e atât de important cât să intre în detalii și să ajungi la spre exemplu, olimpiada din clasa 7-a”, precizează Jose Kombo.
De asemenea, cei care vor să se angajeze și să se dezvolte în cadrul unei astfel de companii mai pot avansa pe diverse poziții din departamentul de help desk, dar și pe poziții de team leader sau analist de calitate. „E foarte util pentru noi să avem colegi care înteleg și au trecut prin procesele companiei și știu cum să ne ajute în timp util”, explică reprezentanta companiei.
Un mediu prietenos, diversitate și o echipă care e gata întotdeauna să-ți vină în ajutor, companiile de acest tip mai oferă traininguri de dezvoltare personală.
„Avem ziua fructelor, târgul de prăjituri pe care îl facem în scop caritabil, decathlon-ul copilăriei sau concursurile de talente pe care le avem la nivel global în cadrul companiei”, mai spune Jose despre beneficiile pe care le pune compania la dispoziție angajaților.
Nu în ultimul rând, în cadrul unei astfel de companii ai posibilitatea de a interacționa cu oameni de diferite naționalități, să le cunoști cultura și să le afli poveștile.
Un job într-un call-center poate fi o rampă de lansare în carieră. Te formează, te ajută să te adaptezi și să înveți cât mai multe, ca apoi, să poți avansa chiar în cadrul respectivei companii. Dacă vrei să profiți de această oportunitate, intră pe eJobs.ro și aplică la cele mai cool joburi!
Cum reduci stresul la muncă după vacanță?
Nouă sfaturi utile în găsirea jobului dorit
Cum se face un CV care să te ajute să obții un salariu mai mare?
Love this, but can’t get an English version