• 19 Feb. 2018
  • 2 min

Cum să transformi ședințele de la birou în posibilități de avansare

ședințele de la birou

În multe companii din România ședințele fac parte din activitatea zilnică a angajaților, iar prin aceste întâlniri se pun pe hârtie diverse planuri de dezvoltare a unor viitoare proiecte sau a celor care sunt în lucru. Iar prin participarea la astfel de întâlniri te poți remarca în organizație. Cum să faci asta? Ți-am pregătit niște recomandări despre cum poți transforma ședințele de la birou în posibilități de promovare.

Nu merge cu tema nefăcută

Un lucru important pentru o ședință reușită este să te documentezi înainte. Ai putea întreba șeful sau colegii despre subiectul care urmează să fie discutat. Iar după ce știi ce urmează în ședință, ar fi bine să te documentezi și să-ți notezi niște idei pe care să le propui managerului și colegilor tău.

Nu ezita să propui orice idee 

Idei rele nu există la astfel de întâlniri, ci din contră, de la o simplă idee puteți dezvolta lucruri minunate împreună cu colegii și managerul. Managerul tău va remarca și el că ești documentat, că ai venit pregătit, dar și că ești deschis spre a descoperi lucuri noi. Și totuși, nu te aștepta la laude pentru acest proactivitate, vei vedea rezultatele într-o perioadă mai lungă de timp atât în relația cu șeful, cât și cu colegii de birou.

 

Nu întârzia

Punctualitatea este cheia succesului în diverse domenii de activitate. Așa este și când vine vorba de ședințele de la birou. În cele mai multe cazuri, managerii nu au o singură întâlnire pe zi, astfel că apreciază oamenii care vin la timp. Totodată, nu lăsa nici colegii să te aștepte, acesta este un semn al lipsei de profesionalism. 

 

Acceptă ideile colegilor 

Dacă te-ai documentat mult pentru ideile cu care vii la o ședință și ești sigur că ale tale sunt cele mai bune, încearcă să accepți într-o manieră profesionistă și propunerile colegilor tăi sau remarcile managerului. Trebuie să dai dovadă de faptul că știi să lucrezi în echipă și ești asertiv cu cei din jurul tău.

Dacă nu înțelegi, întreabă

Este normal să nu fii la curent cu activitățile pe care le desfășoară fiecare coleg de-al tău, mai ales dacă lucrezi într-o companie împărțită în mai multe departamente. Acest lucru nu trebuie să te facă să te simți în plus la discuție, ci din contră, ar trebui să te facă curios. De aceea e mai bine să  întrebi dacă anumite concepte sau idei care ți se par neclare. Vei fi apreciat pentru sinceritate și pentru faptul că ești deschis în a cunoaște lucruri noi.

 

Așadar,  pentru a te remarca la ședințe, ai nevoie de cât mai multă proactivitate. Ideile, propunerile tale pentru noi proiecte sau pentru a le îmbunătăți pe cele existente vor fi apreciate de managerul tău, iar atunci când va căuta o persoană pe care să o promoveze, cu siguranță se va gândi la tine.

 

 

Citește și: Ți-ai schimba jobul, dar parcă nu ai pleca? Cere o contraofertă!

Cum să fii pe aceeași lungime de undă cu șeful tău? Demisia nu este o soluție!

Cum te poate ajuta voluntariatul în viitoarea carieră

A fost util articolul? 1
jobjoburilocuri de muncapromovare

Leave a Reply