• 3 Aug. 2018
  • 2 min

Ce poți învăța într-un call-center?

call-center
Autor
Mihaela Pascari
Mihaela Pascari Absolventă de Relații Economice Internaționale (A.S.E. Bu... Arată mai mult

Dacă nu te-ai gândit până acum să te angajezi într-o companie cu activități de call-center, atunci trebuie să afli cu ce te poate ajuta o astfel de experiență în viitoarea carieră. Pe lângă beneficiile oferite de companii, dar și o paletă largă de oferte de muncă, lucrurile pe care le vei învăța vor fi apreciate de viitorii angajatori.

Uite ce poți învăța într-un call-center!

Munca în echipă

Capacitatea de a integra într-o echipă este extrem de importantă pentru viitoarea ta carieră și cu siguranță o poți dobândi într-un call-center. Cum? Companiile cu activități de call-center atrag candidați ce provin din diverse medii sociale diferite. Astfel că, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu în care vei interacționa cu oameni noi cu diverse personalități. Mai exact, vei colabora cu oameni variați, dar cu care ai un scop comun.

 

Îți vei îmbunătăți competențele lingvistice

Industria serviciilor de tip call-center este într-o continuă dezvoltare în România, tocmai pentru că aici se regăsesc mulți vorbitori de limbi străine. Asta se observă și dintr-un studiu Eurostat care arată că, România stă mai bine față de alte țări europene la capitolul tinerilor vorbitori de limbi străine. Spre exemplu, în 2015 peste 95% dintre elevii din țară studiau două sau mai multe limbi străine, aflându-se la același nivel cu țări precum Finlanda sau Suedia.

Iar dacă cunoști o limbă străină la un nivel mediu, atunci într-un call-center ai posibilitatea să-ți îmbunătățești cunoștințele, mai ales având în vedere că mai multe companii oferă noilor angajați cursuri gratuite de îmbunătățire a competențelor lingvistice.

 

Să gestionezi situațiile de criză

Pentru că într-un departament de call-center te poți confrunta cu situații în care există clienți nemulțumiți vei fi nevoit să găsești soluții și să te adaptezi fiecărui în parte. Asta presupune și bune abilități de comunicare, pe care ar fi bine să le ai când mergi într-o astfel de companie. Iar dacă nu le ei, cu siguranță le vei dobândi în urma unei astfel de experiențe. Toate acestea te vor ajuta pe termen lung să treci cu ușurință peste situațiile de criză.

 

Îți vei îmbunătăți abilitățile de comunicare

O mare parte din activitatea dintr-un call-center presupune comunicarea cu clienții, fie că este vorba de apeluri telefonice, sau de suportul pe care va trebui să-l acorzi pe e-mail. Astfel că, să comunici vei învăța cel mai bine lucrând în domeniul BPO. Iar de beneficiile acestui skill te vei bucura în orice domeniu în care vei decide să te orientezi în viitor.

Sectorul call-centerelor a devenit un motor de creștere economică în România, iar asta presupune o ofertă din ce în ce mai mare pentru candidați. Astfel încât, dacă ești student sau proaspăt absolvent de facultate și nu știi în ce direcție să mergi, atunci nu ezita să aplici la companii care oferă servicii de tip call-center.

Pentru mai multe joburi potrivite așteptărilor și valorilor tale, intră pe primul-job.ro, angajatorii te așteaptă cu joburi ideale pentru un început de carieră. 

 

Vrei să afli cele mai bune sfaturi în carieră, citește și: 

N-ai experiență? Uite ce să treci în CV!

Să mă angajez din timpul facultății?

Cum să te pregătești pentru un interviu video?

 

 

A fost util articolul? 1
angajarecall-centerprimul job

Lasă un răspuns