• 12 Sep. 2016
  • 2 min

Creativitatea în business, noul concept antreprenorial

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

eJobs România, cel mai important jucător de pe piața locală de recrutare online, vă invită la un eveniment despre creativitatea în business, un nou concept antreprenorial.

Conceptul de creativitate era asociat, în trecut, în special, cu profesiile artistice. În prezent, însă, ca urmare a nevoii de a dezvolta produse și servicii care să se diferențieze de cele ale competitorilor, într-o piață în care concurența este tot mai acerbă, gândirea creativă a trecut din domeniul artistic în domeniul afacerilor. Astfel, companiile, mari sau mici, sunt provocate să adopte noi strategii de business, să creeze un mediu care să stimuleze creativitatea angajaților și să promoveze inovația.

De ce este obligatorie o minte de antreprenor ?

 

„Am fost crescuți cu ideea că lumea este predictibilă. Îți alegi o meserie bună, înveți bine, găsești o slujbă buna și asta e, viața e rezolvată pentru următorii 40 de ani. Dar ceea ce am învățat e greșit. Un om normal schimbă opt meserii într-o viață. Corporațiile nu mai supraviețuiesc, în medie, decât 15 ani. În 2016, primul avocat-robot a intrat în pâine și a înlocuit joburile a 20 de oameni. Ce cer azi organizațiile angajaților? Inovare. În următorul deceniu, un sfert din meserii vor fi complet noi.  Viitorul nu e nici predictibil, nici previzibil, ci va trebui să ni-l creăm, iar asta înseamnă că vom fi forțați să ne reantrenăm mintea și să gândim mai antreprenorial. Iar lucrurile pe care le-am învățat ajung să ne stea în drum. Ce din ceea ce am învățat ne impiedică și ce putem pune în loc?”, este de părere Andreea Roșca, speaker al evenimentului.

În cadrul conferinței „Creativitatea în business”, angajatori și antreprenori de top, fondatori ai unor businessuri inovative, precum și consultanți în antreprenoriat și comunicare vor prezenta povești de succes și vor oferi răspunsuri la întrebări cheie:

– cum pot deveni liderii mai receptivi și mai deschiși la oportunitățile și la ideile „out of the box” ?;

– cum pot ei să creeze un climat care să ofere încredere angajaților, să le permită salariaților șlefuirea competențelor și asumarea riscului, să încurajeze inovația?;

– cum pot pasiunea, inovarea și creativitatea să devină cele mai tari ingrediente ale unei afaceri de succes?.

Evenimentul se va încheia cu un curs Master Class, care va familiariza participanții cu avantajele deprinderii unor tehnici din domeniul creativității și al inovației. Cursul le va arăta participanților care sunt premisele creativității, cum o putem stimula, cum dezvoltăm procese creative și care sunt modelele de lucru pentru a dezvolta creativitatea.

În plus, participanții la eveniment vor primi, gratuit, cartea „Să-l înțelegem pe Michael Porter – Ghid esențial despre concurență și strategie” scrisă de Joan Magretta, dacă se înscriu până pe 30 septembrie 2016.

Mai mult, participanții la eveniment se vor bucura de experiențe inedite oferite de antreprenori care gândesc creativ și care vor stimula audiența să participe și să testeze cele mai noi produse ale lor.

Evenimentul se adresează:

– managerilor care vor să formeze echipe creative, cu ajutorul cărora pot aduce plus valoare companiilor;

– angajaților care sunt preocupați de dezvoltarea profesională continuă;

– actualilor antreprenori care vor să își dezvolte afacerile și să aducă noutate și ceva inovativ în domeniile lor;

– viitorilor antreprenori care vor să își construiască propria afacere, dar vor să se diferențieze de concurență.

Pentru mai multe detalii referitoare la agenda conferinței, speakerii confirmați și pentru înscriere, accesați următorul link: https://concordcom.ro/evenimente/creativitatea-in-business-2/.

Evenimentul, care va avea loc pe 12 octombrie, la București, este organizat de agenția de PR Concord Communication, în parteneriat cu Asociația pentru Antreprenoriat România.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply