keyboard_arrow_down
Fericirea la job este esențială pentru o viață profesională sănătoasă și echilibrată, iar angajații fericiți care vin cu plăcere la job sunt mai pasionați de ceea ce fac, simt că activitatea lor are un impact în companie și în societate și au un echilibru mai bun între viața profesională și cea personală. Cu toate acestea, aproape 4 din 10 români spun că nu sunt cu adevărat fericiți la job, după cum a arătat un sondaj derulat la finalul anului trecut de eJobs, cea mai mare platformă de recrutare online din România.

Astfel, eJobs continuă campania de comunicare lansată anul trecut –  ”#HappyLaJob: Un demers pentru fericire-n Univers”, cu un nou proiect – “30 de rețete pentru fericire“, care urmărește creșterea nivelului de fericire a angajaților din România privind locul de muncă.

Primul pas a fost să identificăm de unde vine fericirea oamenilor la job și, ulterior, să vedem cum putem readuce entuziasmul și pasiunea lor în viața profesională. Noi credem că fiecare poate găsi satisfacția la actualul loc de muncă și poate evita rutina sau celelalte cauze pentru care nu sunt cu adevărat mulțumiți la job, concentrându-se să-și stimuleze creativitatea prin obiectivele pe care le are de atins. Pentru a-i susține pe cei care vor să fie mai fericiți la job, eJobs dă startul unui adevărat maraton de fericire, în care, timp de 30 de zile, va oferi câte o rețetă #HappyLaJob”, spune Laura Chiculiță, Chief Marketing Officer eJobs România.

Pe www.ejobs.ro/30zilehappy, cei aflați în căutarea fericirii la job vor găsi în fiecare zi câte o nouă rețetă pentru fericire și se pot înscrie în concurs pentru a câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele 30 de premii puse la bătaie de către eJobs, în valoare totală de 140.000 de lei. Printre premiile zilnice care se vor acorda se regăsesc produse precum: o bicicletă, o dronă, un iPad, un hover seat etc. Mai multe detalii despre campania „30 de rețete pentru fericire” şi despre regulamentul de participare sunt, de asemenea, disponibile pe www.ejobs.ro/30zilehappy.

Campania 30 de zile Happy lansată de eJobs face parte din inițiativa strategică ”#HappyLaJob: Un demers pentru fericire-n Univers” a eJobs. Prima campanie din acest amplu demers a debutat în toamna anului trecut cu un sondaj care a măsurat cât de fericiți sunt românii la job. Peste 123.000 de români, atât angajați, cât și antreprenori, directori de companii sau bloggeri din toată țara au răspuns în perioada octombrie-noiembrie la întrebările sondajului, iar 61% dintre aceștia  s-au declarat  #HappyLaJob.

Realizată cu sprijinul Bright Agency (fosta 4Ideas), campania se desfășoară în perioada 29 mai – 27 iunie și include microsite-ul dedicat http://www.ejobs.ro/30zilehappy, unde utilizatorii pot descoperi rețetele pentru fericire și se pot înscrie în concurs, precum și componente de digital, direct marketing, ATL, print și radio.

spune-ti parerea