• 12 Oct. 2016
  • 2 min

Cum văd oamenii de afaceri creativitatea în business?

creativitatea in business-2016

Vă invităm să aflați ce cred diverși oameni de afaceri de pe piața locală despre creativitea în business.

Creativitatea ar trebui să ocupe un rol esențial în orice fel de afacere, sunt de părere antreprenorii prezenți la cea de-a doua ediție a evenimentului „Creativitatea în business”, organizat de agenția de PR Concord Communication, în parteneriat cu Asociația pentru Antreprenoriat România.

Iată, mai jos, câteva dintre cele mai interesante declarații oferite de cinci dintre speakerii conferinței.

Laurențiu Bănescu, cofondator Fabrica de Bere Bună:

 

– În antreprenoriat contează foarte mult ideea, dar și cât de creativ ești în a o pune în aplicare, în ciuda tuturor piedicilor.

– A fi creativ înseamnă să pornești de la o idee și să o duci la îndeplinire, astfel încât, în final, să ajungi cât mai aproape de ideea originală.

– Când ai niște dificultăți de ordin tehnic, e nevoie să fii foarte creativ.

Elena Marineci, cofondator Starfish, organizator de evenimente creative:

 

– Nu există oameni care nu sunt creativi, ci oameni care nu se joacă suficient.

– Toți oamenii vor să se joace. Nu există niciun context în care oamenii nu vor să se joace.

– Creativitatea este internațională.

Sergiu Neguț, business angel, decan asociat la școala de afaceri Maastricht School of Management și antreprenor:

 

– Ca să devenim niște oameni creativi și să facem lucruri noi depinde de noi și doar de noi.

– La sfâșitul zilei vrem să facem din ce în ce mai multe greșeli, dar care să fie din ce în ce mai istețe.

– Inovația făcută doar de CEO este o porcărie.

– Dacă vrem să facem business într-un mod creativ ar trebui să gândim la ce fac cei care lucrează în industriile creative.

– Dacă vrem inovație în business nu trebuie să ne gândim la lucruri care nu s-au mai făcut, ci la lucruri pe care nu le-am mai făcut noi, dar pe care le-au făcut alții.

– Oamenii sunt creativi în echipe, nu de unii singuri.

Marius Bostan, fost ministru al Comunicațiilor:

 

– Când spuneți inovație nu vă gândiți doar la tehnologie! Gândiți-vă și la oameni și la management.

– Dacă toate companiile mari ar fi mai inovative și mai creative, ele ar putea face mult mai mulți bani.

Nadia Tătaru, cofondator al postului de radio pentru copii Itsy Bitsy:

 

– În România avem un sistem de învățământ care omoară creativitatea. Cum ar fi ca toți copii din școală, în loc să stea în bănci unii în spatele celorlalți, să stea în cerc sau în semicerc și să lucreze în echipă?

– Cum ar fi să nu mai învățăm peștele să zboare, dar să-l facem să înoate foarte bine? În sensul că noi în loc să încercuim cu verde lucrurile care merg bine, noi alegem să încercuim cu roșu ce nu merge bine.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply