Un angajat dintr-un departament de call-center din Capitală câștigă în medie 2.398 de lei (aproape 500 euro) net pe lună, potrivit datelor din Salario, comparatorul de salarii marca eJobs.
Venitul respectiv însă poate varia în funcție limba străină pe care o cunosc candidații. Spre exemplu, pentru cei care cunosc limbi străine rare, precum olandeza, daneza sau chineza, salariile se pot dubla sau chiar tripla, tocmai pentru că există o diferență foarte mare între cererea angajatorilor și numărul candidaților disponibili.
România stă foarte bine la capitolul cunoștințe de limbi străine. România se află pe locul patru în clasamentul țărilor membre UE după ponderea elevilor de liceu care studiau cel puțin două limbi străine în 2019, arată datele Eurostat. Astfel, 99% dintre elevii din România studiau cel puțin două limbi străine.
În topul orașelor unde angajații din call-centere sunt cei mai bine plătiți se află Timișoara, dar și celelalte mari centre universitare din țară. Spre exemplu, salariul mediu pe care îl poate câștiga o persoană care lucrează în call-center din Timișoara este de 2.800 de lei net pe lună, arată datele Salario. La polul opus, cele mai mici salarii oferite în domeniu sunt cele din Piatra Neamț, unde câștigul salarial este în medie de 1.600 de lei net pe lună. Sectorul call-centerelor a devenit un motor de creștere economică în România, iar asta presupune o ofertă din ce în ce mai generoasă pentru candidați. Pe platforma de recrutare eJobs spre exemplu, sunt în acest moment peste 6.000 de poziții deschise în toată țara.
Munca într-un astfel de departament nu doar că îți îmbunătățește competențele lingvistice, mai ales dacă alegi o companie care oferă servicii de externalizare într-o limbă străină, dar te și ajută să te integrezi cu ușurință într-o echipă mai mare. Într-un call-center vei avea posibilitatea de a interacționa cu oameni cu diverse personalități, dar care au totuși au un scop comun.
Pe lângă acestea, vei învăța să gestionezi situații delicate, pentru că într-un astfel de departament te poți confrunta cu situații în care există clienți nemulțumiți și vei fi nevoit să găsești soluțiile potrivite și să te adaptezi fiecăruia în parte. Mai mult, o mare parte din activitatea din call-center presupune comunicarea cu clienții. Iar dezvoltarea acestei abilități te va ajuta indiferent de domeniul pe care plănuiești să-l testezi în viitor.
Poți afla mai multe date salariale comparative pentru jobul tău prin intermediul Salario, comparatorul de salarii, lansat de eJobs, liderul pieței de recrutare din România, care continuă demersurile pentru transparentizarea veniturilor. Salario oferă informații pentru peste 800 de poziții diferite, din 62 de domenii de activitate, atât de la privat, cât și de la stat.
Ce salariu poți avea și unde poți ajunge ca Asistent Manager?
În call centere salariile sunt minime. Câștigul menționat de voi este variabil în funcție de comision acesta se obține ceva mai greu. Eu am lucrat 5 ani în vânzări și nu recomand acest tip de job. De asemenea exista 8 serie de eseuri și alte publicații care va contrazic total este o metoda americana de supraviețuire citind aceste publicații m-am educat altfel nu rezistam atât media de vechime este de maxim 2 ani pentru un angajat care obține comision
La un call center in Oradea nu se cîștigă 2500lei net nici macar cu bonuri nu ajungi la această suma si cu 2 zâmbete lucrate pe luna.
In cluj 2017, in call center lb romana, salar plus comisoane ,am.ajuns si la 4300 lei pe.luna
ce faceai de banii astia? 4300
Si eu ,lucrând pe lb italiana,am luat peste 4000 lei.