În perioada aceasta, în mai toate companiile sunt organizate petrecerile de Crăciun. Dacă și pentru tine urmează Christmas Party-ul, atunci e important să ții cont de câteva aspecte, ce ar putea să-ți îmbunătățească atât relația cu șeful tău, cât și cu colegii de birou.
Mai ales pentru că știm foarte bine cât de mult contează mediul de lucru și relațiile cu oamenii cu care petreci câte 8 ore pe zi. Hai să vedem de ce să ții cont la Christmas Party!
Amintește-ți obiectivele pentru care mergi la Christmas Party: să socializezi și poate chiar să te împrietenești cu colegii. Relațiile satisfăcătoare cu colegii și managerul sunt importante pentru ca o echipă să funcționeze, iar petrecerile de la birou sunt ocazii minunate de a lucra la acest aspect. Acestea fiind zise, încearcă să nu exagerezi, intrând prea mult în intimitățile colegilor sau întrebându-i lucruri prea personale. S-ar putea să nu se simtă confortabil, mai ales dacă o faci de față cu restul oamenilor din echipă.
Știi acel coleg care la o astfel de întrunire stă într-un colț și butonează telefonul? Nu cred că îți dorești să fii tu acela. Dacă simți cu adevărat că nu te vei simți bine în compania celor cu care îți petreci timpul la birou, alege să nu mai mergi deloc la Christmas Party, în loc să-i ignori o seară întreagă. Iar mai mult decât atât, îți recomandăm să intri pe ejobs.ro și să-ți cauți locul de muncă și oamenii care se potrivesc valorilor și preferințelor tale! Nu ai de ce să stai într-un mediu toxic pentru tine și să te implici într-o activitate care nu-ți place.
Ignorarea oamenilor din vârful companiei doar pentru că nu știi ce să vorbești cu ei, nu e o strategie bună. Nu e bine nici să mergi și să le ceri o mărire de salariu sau să-ți verși frustrările! Cel mai bine e să păstrezi un echilibru și să menții o conversație prietenoasă. Și ei sunt oameni ca tine au, într-adevăr, mai multă experiență, dar asta nu ar trebui să te facă să te simți inferior, ba din contră, e o ocazie bună să înveți de la ei cât mai multe.
Nu stresa colegii care au venit să se distreze la petrecere cu discuții legate de job, în special despre nemulțumirile pe care le ai. Același lucru este valabil și în conversația cu managerul tău. Cel mai bine să faci asta într-o discuție one to one. Până atunci păstrează pentru tine nemulțumirile.
Petrecerea de Crăciun este o ocazie bună de a-ți scoate la lumină piesele pe care nu le-ai purtat niciodată până acum. Cu toate acestea, e important să nu uiți de propriul stil. Un pulover simpatic cu tematică de Crăciun și mai multă încredere sunt două elemente suficiente pentru a lăsa o impresie bună colegilor și șefului.
Și nu în ultimul rând, ține cont de locul în care va avea loc petrecerea. Dacă evenimentul se organizează într-un restaurant, unde vor fi multe lumini, încearcă să eviți țesăturile strălucitoare. S-ar putea să ieși în evidență prea mult.
Dacă petrecerea este restrânsă și are loc în timpul orelor de lucru, atunci poți opta pentru o ținută casual. Asta însă nu te poate reține să îmbraci o rochie nouă sau să porți o pereche de pantofi eleganți.
Ce cadou să-i cumperi șefului de Crăciun?