• 10 Nov. 2020
  • 2 min

Cum să ceri feedback atunci când lucrezi de acasă

feedback
Autor
Vlad Haiduc
Vlad Haiduc Contributor / / Team building managerul & trainerul Azi... Arată mai mult

Situația actuală ne-a pus pe o mare parte dintre noi în postura de a lucra remote. Dacă până să înceapă pandemia nu făceam acest lucru deloc sau îl făceam doar ocazional, acum munca de acasă a devenit o nouă normalitate.

Discuțiile cu ai tăi colegi, ședințele cu echipa și ono-to-one-urile cu managerul au loc acum doar în mediul virtual, așa că e important să nu-ți scape anumite lucruri din vedere. Iar ca să nu se întâmple asta trebuie să te pregătești în avans.

De data asta vorbim despre cum să ceri feedback și ce întrebări să pregătești astfel încât managerul tău să-ți ofere o imagine de ansamblu a modului în care lucrezi, dar și ce ai putea să faci ca să-ți îmbunătățești nivelul de productivitate la job.

 

Feedback la distanță: ce întrebări să pregătești?

Feedback-ul managerului sau al colegilor e important pentru că te ajută să-ți dezvolți abilitățile necesare pentru a face față provocărilor zilnice cu care te confrunți, dar și pentru a aduce rezultate în echipă. De asemenea, prin intermediul feedback-ului poți identifica și preveni anumite probleme înainte ca ele să apară. Totuși, ca să obții păreri constructive trebuie să știi să le ceri.

Pentru început, încearcă să-ți pregătești câteva întrebări pe care ai dori să le pui managerului, iar apoi, grupează-le pe categorii, astfel încât să te asiguri că ai atins toate aspectele de interes pentru tine. Iată câteva categorii la care te poți referi! 

1. Proactivitatea în echipă

a) Cât de proactiv crezi că am fost? Poți împărtăși un exemplu?

b) Care este un obicei care crezi că m-ar face mai productiv?

c) Când crezi că puteam să mă implic mai mult?

 

2. Comunicarea cu managerul sau colegii

a) Care este un exemplu în care am comunicat eficient?

b) Ce ar trebui să îmbunătățesc pentru a comunica mai eficient?

c) Ce părere ai despre frecvența comunicării mele?

d) Ce părere ai despre claritatea comunicării mele?

 

Subiecte Generale. Lasă un spațiu pentru subiecte despre care nu ai întrebat. Această parte a discuției te poate ajuta să obții mai multe informații și, în același timp, îl ajută pe cel care-ți oferă feedback să spună tot ce are de comunicat.

  1. Ce părere ai despre eficacitatea mea generală de când lucrez de acasă?
  2. Vrei să mai spui ceva despre stilul meu de lucru de la distanță?

Nu uita că toate schimbările din ultimele luni au impactat modul de lucru a mai multor angajați. Dacă ți se pare dificil sau crezi că nu ești la fel de eficient ca înainte, mergi în întâmpinarea managerului și cere feedback. Cu siguranță îți va oferi o părere obiectivă și mai multe sfaturi despre cum să-ți atingi obiectivele la job.

 

Ți-a plăcut articolul? Citește și:

Cum să faci folow up după un interviu 

Cum să ajungi mai repede la interviu, deși contextul nu e cel mai favorabil 

Câte posturi vacante au fost disponibile în octombrie

A fost util articolul? 0
feedbackintrebari

Leave a Reply