• 17 Aug. 2021
  • 8 min

Cunoaște-i pe noii colegi din echipa eJobs și provocările lor

colegi

Avem multe proiecte în desfășurare atât pe partea de sales, cât și în recrutare și aproape în fiecare lună ne mărim echipa cu noi colegi. Cele mai importante criterii în alegerea acestora sunt atitudinea și entuziasmul, dublate de experiență vânzări/customer care sau de interesul pentru dezvoltarea abilităților.

Îi întâmpinăm la interviu cu zâmbetul pe buze, curioși să-i cunoaștem ca oameni și apoi ca profesioniști, iar din momentul în care batem palma pentru ofertă le oferim ghidare în cariera, printr-un mentor, dar și prin colegi din echipă gata să-i dezvăluie cele mai noi tips&tricks.

Descoperă noii noștri colegi, cele mai frumoase momente ale lor, dar și provocările cărora le-au făcut față până acum în cariera la eJobs, în condițiile în care au început un job nou într-o echipă în care lucrăm hibrid sau remote.

echipa eJobs

Antonia Barbu, Digital Recruitment Consultant s-a alăturat echipei eJobs acum 5 luni, odată cu lansarea proiectului Skilld, cea mai rapidă și eficientă metodă de recrutare, bazată pe o serie de algoritmi inteligenți, care indexează cele mai importante platforme de recrutare și de socializare (eJobs, LinkedIn, Facebook, Instagram etc.) pentru a localiza rapid candidații tăi ideali. Antonia are o experiență de peste 5 ani în recrutare, din care 2 ani la Vivre Deco și 3 ani la Manpower Group. Îi place să experimenteze tehnici noi și inovatoare de recrutare, să găsească talentele potrivite chiar dacă la prima vedere par să nu existe. La sfârșitul zilei, nimic nu se compară cu satisfacția că a transformat „imposibilul” în „posibil”. 

La eJobs se ocupă de contactarea candidaților ideali și de alegerea celor mai potriviți pentru lista scurtă. Verifică disponibilitatea acestora și le prezintă jobul și compania, cu avantajele lor. Antonia îți va povesti cât de importantă este colaborarea în echipa eJobs pentru succesul proiectelor. 

 

Petrică Manolache, Account Manager, a venit în echipa eJobs acum 4 luni și are o experiență variată care îl ajută în sales. A lucrat în promoții și în retail unde a deprins abilități în zona de customer service și-a dezvoltat asertivitatea. Dar unul dintre cei mai importanți pași în cariera sa a fost mutarea în Londra, unde a ajuns cu o scrisoare de recomandare din partea unui fost manager. A locuit 5 ani în UK timp în care a investit în dezvoltarea abilităților sociale. Află chiar de la el cum îl ajută colaborarea cu mentorul în condițiile lucrului remote.

 

Tamim Totakhail, Account Manager, este primul coleg de origine afgană pe care îl avem în echipă de aproximativ 4 luni. Are experiență în customer service, marketing și în domeniul financiar, joburile din aceste domenii contribuind la dezvoltarea abilităților în project management, relații cu clienții, contabilitate, finanțe, recrutare, precum și în comunicare digitală.
Suntem bucuroși că Tamim aduce în echipă o mentalitate diferită, orientare către a oferi suport și rezultate, dar și pasiunea sa pentru domeniul relațiilor internaționale și al politicii, eJobs oferindu-i ocazia de a-și dezvolta abilitățile sociale. Află de la el care a fost cea mai mare provocare de când lucrează în eJobs.

Antonia Barbu - Digital Recruitment Specialist eJobs

Antonia Barbu – Digital Recruitment Consultant

 

Cum ai ajuns în echipa eJobs? Ai aplicat sau ai fost recomandată? 

M-am alăturat echipei eJobs în luna aprilie a acestui an, ca urmare a aplicării la anunțul de Digital Recruitment Consultant (publicat pe eJobs.ro desigur :). Mă bucur foarte mult că la momentul respectiv am luat această decizie, de a aplica și de a afla mai multe despre acest proiect.

 

Ai făcut ceva special pentru a obține jobul? 

Am privit cu mare entuziasm aceasta oportunitate, cred că asta am făcut special, am decis să fiu cât se poate de naturală.

 

Cum a decurs interviul?
Deși aveam emoții la interviul cu Roxana (Head of Sales) și cu Bogdan (CEO), în primele minute ele au cam dispărut. Faptul că am văzut două persoane zâmbitoare și dornice să mă cunoască m-a ajutat să mă relaxez. M-am simțit primită în acel interviu, am simțit că cei doi voiau să mă cunoască în spatele activității profesionale, să vadă cum sunt eu ca om. 

 

Cum te-au primit colegii în condițiile în care mulți lucrau remote?

Cu același zâmbete pe buze. Cu toții sunt foarte prietenoși și sociabili, iar cu echipa de vânzări, cea alături de care colaborez îndeaproape, pot spune că m-am împrietenit foarte repede. Indiferent de locul în care lucrează fiecare, reușim să comunicăm foarte bine via e-mail, telefon, Discord, astfel încât nu resimțim distanța. Faptul că avem un scop comun, ne apropie. 

 

Cine te ajută să te integrezi, să deprinzi tehnici de lucru, informații importante pentru a-ți face jobul?

Atât Roxana, cât și Bogdan m-au ajutat să mă integrez în cadrul eJobs. Am înțeles proiectul în care mă aflu, direcția creionată de ei și pornind de la schiță/ scheletul existent am început să creștem și să dezvoltăm împreună. Experiența cu formatorii este diferită față de toate celelalte avute până în prezent. Simt că sunt încurajată și hrănită să fiu creativă, că există deschidere din partea echipei pentru a comunica și colabora, iar această atmosferă de lucru mă ajută să fiu mai autonomă, mai sigură pe mine și pe abilitățile mele, dobândite sau în curs de dezvoltare. Am învățat că lucrul în echipă esențial, și că la job poate fi mult mai distractiv și plăcut decât tindem să credem.

 

Cred cu tărie că până și cele mai dificile posturi pot fi ocupate cu talentul potrivit și chiar dacă nu găsește candidații prin metode clasice recrutare, nu înseamnă că talentele respective nu există. Înseamnă doar că trebuie să găsiți noi modalități de recrutare a celor mai buni specialiști. Pandemia ne-a demonstrat că nu există limite în comunicarea în echipă și în comunicarea cu cei mai doriți candidați, spune Antonia Barbu, Digital Recruitment Specialist eJobs.

 

Povestește-ne despre un moment trăit de la venirea ta în echipa eJobs, care ți-a adus satisfacții?

Lucrând la proiectul Skilld, mi-am dat seama că experiența mea este atât de relevantă și valoroasă pentru aceasta nouă provocare, iar sugestiile și propunerile mele au fost ascultate și chiar puse în aplicare. Această libertate și încredere pe care am întâlnit-o în echipă mi-a adus o satisfacție teribilă. 

 

Ce îți dorești în carieră și cum te ajută jobul la eJobs să te dezvolți profesional?

Îmi doresc să fiu aproape de oameni, să contribui la starea lor de bine în cadrul companiei, la echilibrul job-viață personală, la conștientizarea că cele două se întâlnesc într-un punct și chiar se suprapun, invadând una spațiul celeilalte.
Lucrul pentru eJobs în echipa Skilld îmi hrănește pasiunea pentru resurse umane. În fiecare zi ajung să lucrez cu tehnologii inovatoare, cu recrutori și companii cu experiență digitală și cu unii dintre cei mai buni candidați de pe piața muncii. Îmi doresc să-mi dezvolt abilitățile de comunicare și creativitate, punându-le în practică. Lucrând într-un mediu divers și încurajator, eJobs îmi oferă ocazia de a exersa zilnic aceste abilități.

Petrica Manolache - Account Manager eJobs

Petrică Manolache – Account Manager

 

Cum ai ajuns în echipa eJobs? Ai aplicat sau ai fost recomandată? Ai făcut ceva special pentru a obține jobul? 

Fac parte din echipa eJobs România de aproape 4 luni. Înainte de a obține acest job am locuit în Londra, aproape 5 ani, timp în care m-am concentrat foarte mult pe dezvoltarea mea personală. Aici am învățat ce înseamnă empatia, organizarea personală și profesională și comunicarea. Cu doar câteva zile înainte de a împlini 30 ani m-am mutat înapoi în România și căutându-mi loc de muncă, am aplicat pe platforma eJobs la un job pentru eJobs.

Jobul pentru care am aplicat este Account Manager, o oportunitate de a lucra cu oameni pentru oameni, dar la un nivel mai înalt, B2B, ceea ce eu căutam.

 

Cum a decurs interviul?

Interviul susținut a fost video și îmi aduc aminte că pe parcursul acestuia am fost entuziasmat de șansa acordată. De la bun început, colegii mi-au dat un vibe foarte bun, nefiind acele persoane tipice de HR, încruntate sau cu întrebări seci și uzuale. Aveam în fața mea două persoane care zâmbeau și erau foarte curioase de a-mi asculta povestea de viață și ce am realizat cât timp am trăit în patria ceaiului și a ginului.
Îmi amintesc că a fost unul dintre cele mai relaxate și plăcute interviuri pe care le-am susținut vreodată. La scurt timp am primit o oferta, pe care am acceptat-o cu mare bucurie și entuziasm!



Cum te-au primit colegii în condițiile în care mulți lucrau remote?

Eram foarte nerăbdător să ajung la birou pentru a-mi cunoaște noii colegi, dar din nefericire, nu au fost mulți la număr în acea zi, mulți lucrând remote! Am discutat cu Roxana, Head of Sales și cu Bogdan,  CEO-ul companiei care aveau același vibe minunat ca la interviu. În următoarele zile și săptămâni mi-am cunoscut majoritatea colegilor și atunci am realizat că instinctul meu a fost unul bun, toți sprijindu-mă și arătându-mi tips & tricks pentru a lucra într-un mod eficient.



Cine te ajută să te integrezi, să deprinzi tehnici de lucru, informații importante pentru a-ți face jobul? 
Mentorul meu dă dovadă de multă răbdare cu mine, explicându-mi pas cu pas procedurile eJobs și locul de unde pot cumpăra cea mai buna mâncare pentru prânz! 🙂



Povestește-ne despre o provocare pe care ai trăit-o în echipa eJobs, care ți-a adus satisfacții?

Un moment crucial, care m-a ajutat să realizez unde sunt și ce fac a fost prima vânzare! Țin minte că am pus mentorului meu 10.000 de întrebări(eu fiind o persoană căreia îi place să-și facă temele foarte bine înainte), răspunsul său a fost: Tu spune ce simți că trebuie să spui, dar în primul și în primul rând, fii onest! Am fost foarte plăcut surprins de încrederea acordată și rezultatul a fost unul pozitiv, iar feedback-ul mentorului meu a fost:  Ești perfect pentru acest job și îți prevăd un viitor strălucit!
Chiar dacă o parte dintre colegi lucrează remote, pentru mine este important că am stabilită o relație cu mentorul meu și știu cui să mă adresez și ce canal de comunicare să folosesc în cazul în care întâmpin o problemă. 

 

Cum vezi cariera ta în viitor?

Pot afirma cu tărie că aceste 4 luni au fost minunate și privesc spre viitor cu mare entuziasm, un viitor din care eJobs face parte!

 

Tamim Totakhail

Tamim Totakhail – Account Manager


Cum ai ajuns în echipa eJobs?
Fiind nou mutat în București, un prieten mi-a spus să folosesc aplicația eJobs pentru a-mi găsi un loc de muncă. Mi-am creat un cont, implicit CV-ul și am început să aplic la joburi. Îmi amintesc că am primit multe apeluri pentru interviuri de la diverse firme si una dintre ele a fost eJobs România.

 

Cum a decurs interviul? 

După primul meu interviu cu eJobs, am fost foarte încântat, mi-a plăcut deschiderea oamenilor, m-au primit cu prietenie, iar interviul nu a fost riguros.


Care a fost cea mai mare provocare pentru tine de când lucrezi în eJobs?

Pentru mine, cea mai mare provocare a fost aceea de a vorbi limba română într-un mod profesionist. Lucrez la discursurile mele pentru a afla cuvinte cheie, pentru a face față așteptărilor clienților și simt că deprind fluență în comunicare, pe măsură ce exersez. În condițiile lucrului remote, eu am reușit să-mi dezvolt abilitățile de a comunica în scris, dar și telefonic în limba română.  

 

Cine te ajută să te integrezi, să deprinzi tehnici de lucru, informații importante pentru a-ți face jobul?

Colegii mei au fost super-eroii mei în acest tot acest timp . Ei nu au încetat să creadă în mine și m-au încurajat să continui să învăț și m-au făcut să-mi dau seama că atunci când ai alături echipa potrivită de oameni, nimic nu este imposibil.

 

Ce îți dorești în carieră și cum te ajută jobul la eJobs să te dezvolți profesional?

Îmi doresc să mă dezvolt în domeniul relațiilor internaționale și al politicii, iar eJobs este cel mai bun loc pentru a practica abilitățile sociale, comunicarea și negocierea, care sunt principalele instrumente din lumea diplomației și a relațiilor internaționale. Mai mult, deoarece domeniul meu principal de studiu este Administrarea afacerilor, eJobs mă ajută foarte mult să înțeleg piața muncii din România.

 

Formăm echipe fericite, căutând cele mai bune potriviri dintre oameni și companii, iar asta se reflectă, desigur, și în echipa noastră. Iar dacă dorești să debvenim colegi, trebuie să știi că la noi vei găsi:

Flexibilitate. Credem că jobul trebuie să se potrivească ca o mănușă vieții tale personale, nu vice versa. Ca atare, punem preț și pe ECHILIBRUL VIAȚĂ-JOB.

Spirit antreprenorial. Suntem o echipă de aproape 100 de oameni și lideri de piață de mai bine de 20 de ani, dar refuzăm să ne culcăm pe lauri pentru că știm că avem în continuare nevoie de agilitate pentru a fi inovatori.

Curaj. Testăm frecvent tehnologii, produse, servicii și idei noi, așa că nu-ți fie teamă să-ți exprimi opiniile dacă vii în echipa noastră. Vrem să-ți auzim ideile!

Mai sunt, desigur, multe de zis despre cine suntem noi, dar hai să-ți povestim și de beneficiile mai practice din echipa noastră.

Cum e viața la eJobs?

Colegii noștri sunt pasionați de multe lucruri, așa că la noi vei găsi un pachet divers de beneficii format din abonament sportiv 7card la peste 650 de centre sportive, servicii de psihoterapie și wellbeing la ATLAS.app, acces la Bookster, cea mai mare bibliotecă corporate din țară, Flexitime și zile de lucru remote ca să poți petrece timp și cu cei dragi, abonament medical privat Medlife Executive ca să stai liniștit(ă) în privința sănătății

Vrei să ne cunoști mai bine? Descoperă aici ce poziții avem deschise în acest moment și aplică la joburile care ți se potrivesc!

Ți-a plăcut articolul despre noii colegi din eJobs? S-ar putea să-ți placă și:

 

Echipa eJobs la primul job. Experiențele care ne-au format

Cum e să fii managerul timpului tău în remote work? Află de la echipa eJobs

A fost util articolul? 1
colegi

Leave a Reply