• 25 Mar. 2022
  • 12 min

Află povestea colegilor noi și creativi din eJobs

ejobs

Le-ai citit poate textele, i-ai văzut pe TikTok și chiar ai dat play de mai multe ori pentru o porție bună de râs sau te-ai întâlnit cu ei pentru a discuta de un proiect important. În ultimele luni s-au alăturat echipei noastre oameni creativi, persoane cu abilități bune de comunicare și negociere pentru a da contur unor proiecte noi. Și recunoaștem că suntem mereu în căutarea unor colegi de la care putem învăța și care pot învăța de la noi.

La eJobs ne plac oamenii care au curiozitatea de a descoperi, de a înțelege și își pot ajusta ușor munca în funcție de feedback. Și ne putem lăuda că i-am găsit.

 

citat eJobs

 

Ana, Andrei și Bianca fac parte din generația Z. Dacă reprezentanții generației millennials, (din care face parte și autoarea acestui articol), și-au început activitatea în social media, creând conținut pentru Twitter și Facebook, reprezentanții generației Z știu cam tot ce e nou pe TikTok. Este ca a doua lor casă, unde se simt confortabil, zâmbesc, ne surprind cu multe dintre „culisele” vieții de birou de acasă sau cu recomandări faine de cărți și filme adaptate momentului.

Ana, junior social media specialist, este creativul din spatele multor postări de pe conturile eJobs, dar ne încântă și cu vibe-ul său bun în videourile de pe TikTok. Ana transpune în videouri scurte și ritmice conținutul creat pentru site-uri sau datele practice despre căutări și aplicări pe eJobs. Are abilitatea de a se juca cu imagini, cuvinte și muzica potrivită pentru a face informația mai ușor de digerat și viralizat.

Andrei, copywriter în cadrul echipei de marketing eJobs, surprinde mai ales detalii din viața la biroul remote. De câte ori nu ai sărit din pat direct la o ședință importantă la birou, de câte ori nu te-ai lăudat în discuțiile cu echipa că nu faci nimic în weekend, dar ai petrecut chiar mai bine decât ceilalți? Sau poate te-a plictisit atât de tare o ședință încât ai început să-ți iei notițe pentru o listă de… cumpărături. Andrei are abilitatea de a marca aceste momente. 

Bianca este specialistul în sales care are misiunea de a negocia cu partenerii business și de a le prezenta proiectele echipei de marketing eJobs. Nu este o misiune ușoară, dar mizează întotdeauna pe autenticitate, pe o abordare relaxată și prietenoasă (în spiritul eJobs) și mai ales pe lucrul în echipă. 

Cum a început călătoria lor în eJobs, ce le-a plăcut cel mai mult în anunțul de recrutare și la interviu, cum văd călătoria acum, după perioada de acomodare, despre toate povestesc în cele ce urmează.

 

 

Ana Bulgaru, junior social media specialist

Ana este absolventă a Facultății de Științe Politice din cadrul Universității București și a unui program de Masterat în Consultanță și Expertiză în Publicitate. Încă din copilărie a fost pasionată de fotografie, motiv pentru care a transformat acest hobby într-o sursă de venit în perioada facultății și ulterior a transpus această pasiune în crearea de conținut pentru Social Media. De mai bine de 4 ani se ocupă de crearea de conținut vizual și scris pentru diverse platforme prezente în social media, iar în ultimii 2 ani această activitate a devenit profesia sa, lucrând ca freelancer pentru diferite branduri. La eJobs se ocupă de crearea de conținut pentru social media, propune idei creative pentru vizualuri, ținând cont de context, dar și de potențialul lor de viralizare, și menține legătura cu oamenii din comunitățile online. Cum a început călătoria sa în eJobs și ce apreciază cel mai mult ne povestește în continuare:


Cum a fost experiența ta cu eJobs din momentul în care ai văzut anunțul și ai aplicat până în momentul în care ai primit oferta? Ai făcut ceva special pentru a te califica pentru job?

Căutam de ceva timp un job stabil în domeniu. Momentul în care am văzut anunțul m-a bucurat foarte tare pentru că, în sfârșit, găseam ceva care părea cu adevărat pe placul meu. Parcursul a fost următorul: am aplicat folosind platforma eJobs, iar ulterior am primit pe e-mail un test pentru a mă familiariza cu viitoarele task-uri și a vedea dacă corespund cerințelor. După ce am trimis acest test, la o scurtă perioadă de timp am fost chemată la interviu, iar apoi a venit și oferta. Recunosc că m-am pregătit din timp și am făcut un research înainte despre tot ceea ce înseamnă universul eJobs. Cred că experiențele acumulate în ultimii ani și interesul acordat încă din momentul în care am văzut anunțul au fost elementele care m-au calificat pentru acest job.

 

Cum a decurs interviul?

În ziua interviului eram foarte emoționată. A fost un interviu față în față, după o lungă perioadă în care am trecut doar prin experiența interviurilor și a discuților în mediul online. La interviu am fost întâmpinată de Raluca Dumitra (Head of Marketing) și de Adela Barbu (Social Media Specialist). Încă de la început mi-a plăcut atmosfera și m-am simțit într-un mediu prietenos. De asmenea, am remarcat faptul că mi-au fost ascultate atent experiențele anterioare și mi-a fost cerut feedback-ul încă de la prima interacțiune, motiv pentru care am simțit că în această companie opinia ta nu numai că este luată în calcul, ci și contează.

 

Cum a fost onboardingul și acum etapa de acomodare?

Procesul de onboarding s-a desfășurat pe etape. La început am fost familiarizată cu proiectele eJobs, apoi am început să preiau task-urile date de mentorul meu. Mentorul meu, Adela Barbu, este un om foarte răbdător, care explică în detaliu și cu atenție fiecare procedură pe care o avem de făcut și nu pune presiune pe mine. Am simțit din start că este un om căruia pot să îi pun întrebări fără să îmi fie teamă și care mă va ajuta întotdeauna să evoluez. Pe scurt, este o reală plăcere să lucrez cu mentorul meu. De asemenea, tot ea m-a încurajat încă de la început să îmi notez toate informațiile pentru a mă organiza mai ușor. Acum am o „bază de date” la care pot apela de fiecare dată când am anumite neclarități. Mergând în primele săptămâni la birou, am avut ocazia de a interacționa cu colegii, de aceea pot spune că vibe-ul echipei este unul fain, sunt oameni săritori și gata să te ajute atunci când ai nevoie de un sfat sau nu înțelegi foarte bine un task, așa că le mulțumesc pe această cale pentru primire.

 

Cum e adaptarea cu o echipă care lucrează în mare parte remote? 

Adaptarea la regimul remote nu a fost o noutate pentru mine. Sunt obișnuită cu acest mod de lucru, deoarece activitatea mea din ultimii ani de studii și din freelancing s-au desfășurat astfel, devenind o normalitate pentru mine. Mi-am format o rutină care mă ajută să râmân concentrată și să îmi duc la capăt toate sarcinile și responsabilitățile, dar în același timp să rămân și creativă. 

 

Povestește-ne despre momentele care îți aduc satisfacții în activitatea ta la eJobs?

Sunt multe. Lucrând în social media, orice postare creată și publicată pe paginile companiei este un motiv de bucurie, mai ales când aceasta este bine primită de public și observ că există interacțiune. Un alt aspect care mă bucură ține de parcursul meu profesional și de faptul că acest loc de muncă îmi oferă zilnic posibilitatea de a evolua și de a deveni tot mai bună în ceea ce fac. 

 

Dacă ai avea mai mult timp, ce ți-ar plăcea să faci la eJobs? Ai o pasiune pe care ai ți-ai dori să o materializezi?

Dorința mea de a lucra în social media a pornit de la o joacă și de la o pasiune pe care o am încă din copilărie și anume fotografia. Întotdeauna mi-a plăcut să fac conținut vizual, așa că aceasta este partea pe care îmi doresc să o dezvolt și mai mult în viitor. 

 

Fiecare job e parte din puzzle-ul numit carieră. Ce aport consideri că are jobul tău în eJobs în cariera ta? Cum te ajută să te dezvolți profesional?

Experiența eJobs este chiar una din piesele de bază puse la temelia carierei mele. Lucrând înainte ca freelancer, nu am avut ocazia de a face parte dintr-o echipă și implicit dintr-un proiect atât de complex. Este locul pe care îl căutam de ceva vreme și mă bucur în fiecare zi că am ocazia să învăț alături de profesioniști. Sunt încântată și de abia aștept să văd ce îmi rezervă viitorul! 

 

Andrei Mirea, Copywriter

Andrei este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București și al unui program de Masterat în Producție Multimedia și Audio Video. Și-a început cariera urmând programe de internship la radio și la cotidianul Adevărul (unde a fost Video Editor). Primul său job a fost la eMag unde a avut rolul de Content Specialist, apoi a lucrat la Vivre Deco, ca Advertising Copywriter. La eJobs are misiunea de a scrie texte pentru publicurile B2B și B2C. Este creativul din spatele multor newslettere, ad-uri, landing page-uri și whitepapers. Îi vei găsi textele și în revista We Are HR și pe site-ul eJobs Carieră.  Pentru o porție bună de râs te poți abona la canalul de TikTok eJobs, unde Andrei, alături de Ana și Iulia, pun în scenă diverse situații din viața la birou. Creativitatea sa este susținută și de o motivație puternică despre care Andrei povestește în continuare:

 

Cum a fost experiența ta cu eJobs din momentul în care ai văzut anunțul și ai aplicat până în momentul în care ai primit oferta? Ai făcut ceva special pentru a te califica pentru job?

Deși nu mă grăbeam să-mi schimb locul de muncă, anunțul de la eJobs mi-a captat atenția din prima. Faptul că era scris într-un limbaj mai ușor de înțeles și mai clar față de restul anunțurilor, dar și faptul că era completat armonios cu elemente vizuale l-a făcut să iasă în evidență și mi-a dat de înțeles din start că este vorba de o companie serioasă și că nu este o oportunitate de ratat. După ce am aplicat și am primit testul intermediar, am înțeles și mai clar în ce consta postul. Eu am făcut cunoștință cu proiectele eJobs pe care ar fi urmat să lucrez și mi-am testat adaptabilitatea, ei mi-au cunoscut stilul de scriere și creativitatea. N-a mai fost nevoie de nimic special după. Lor le-a plăcut de mine, mie de ei, ne-am văzut, am acceptat oferta și am primit jobul! Nu consider că am făcut ceva special pentru a mă califica. Testul a fost un punct cheie într-adevăr. Dacă nu ar fi existat această etapă și am fi trecut direct la interviu, nu și-ar fi putut da seama dacă sunt ceea ce căutau, însă, atâta timp cât am rezolvat corect cerințele, a contat mult în decizia finală.

 

Cum a decurs interviul?

Interviul la eJobs a fost al treilea din viața mea. Veneam după o serie de interviuri unde am avut succes deci presiunea era destul de mare. Însă, în momentul în care am pășit în clădire și m-am întâlnit cu managerul departamentului, am simțit că sunt într-un mediu plăcut și am avut un sentiment de familiaritate. M-am detensionat instant. Ne-am cunoscut mai îndeaproape, am discutat deschis despre mine – cu accent pe ce știu să fac, nu unde am mai făcut, iar Raluca (Head Of Marketing) mi-a prezentat pe rând biroul, echipa și proiectele și postul pe care urma să-l ocup, totul într-un mod foarte detaliat și foarte aplicat pentru mine. Obișnuit în trecut ca interviul să fie ținut și cu oameni de HR, am fost surprins să aflu că cea de-a doua persoană prezentă era de fapt o viitoare colegă. Mi-a plăcut foarte mult acest aspect. Consider important ca încă din faza incipientă a recrutării să faci cunoștință și cu cineva din echipă, nu doar cu managerul. Astfel, atât tu, cât și posibilul coleg veți vedea dacă sunteți pe aceeași lungime de undă încă de la început și te face să te simți cu un pas mai aproape de job. Pentru că prima impresie chiar contează. Mai mult, însă, contează când ți-o creezi. Dacă prima impresie despre noul coleg nu e tocmai favorabilă și el deja este angajat, s-ar putea să ducă la discrepanțe.


Povestește-ne despre onboarding și despre etapa de acomodare.

Deși știam că va fi un post remote, nu m-am temut de onboarding-ul făcut de la distanță. Sunt adeptul notițelor, așa că scrisul, prin e-mail-uri, mesaje directe – mă ajută să rețin mai bine informațiile și să revin asupra lor mult mai ușor. Am participat pe rând la ședințe cu toată echipa, apoi cu alte departamente și chiar și cu CEO-ul. Toate au grăbit procesul de acomodare și m-au făcut să mă simt parte din eJobs destul de repede. Iulia, colega mea, Senior Copywriter în cadrul eJobs, care îmi este și mentor, m-a prezentat tuturor oamenilor-cheie cu care urma să lucrez, mi-a prezentat și mai în detaliu toate produsele/proiectele noastre și mi-a propus câteva task-uri incipiente. Când le rezolvam, primeam altele, iar nivelul lor creștea. Făceam față cu brio și simțeam deja că îmi place mediul de lucru și workflow-ul. A ajutat, în foarte mare măsură, faptul că fiecare task venea cu un brief foarte detaliat, ce mă făcea să-i înțeleg scopul final: de ce facem asta, cu ce ne ajută, la cine ajunge, de ce o fac eu și cum trebuie făcut. Vizualizam taskul ca pe o piesă de puzzle și știam exact unde trebuie pusă. În comparație, în alte medii de lucru simțeam că piesa mea de puzzle trebuie să captureze regina…

 

Cum e adaptarea cu o echipă care lucrează în mare parte remote?

Când lucrezi la câțiva kilometri distanță de colegii tăi, poți interpreta pauzele în vorbire și tăcerea drept liniștea dinainte furtunii. În cazul meu, însă, de cele mai multe ori e doar sindromul impostorului. De ce? Pentru că mi s-a oferit din start libertate. Mi-am pus toată încrederea în eJobs și eJobs și-a pus toată încrederea în mine. Știe ce știu, știe ce fac, știe cât pot. Nu e nevoie de supraveghere, nu e nevoie de apropouri subtile. Este cel mai sănătos mediu online de muncă cu care m-am întâlnit până acum.

Iar când vine vorba de acomodare și relaționare cu colegii, chiar nu mi-a fost greu. Lucrez remote încă de când m-am angajat, dar pot spune cu mâna pe inimă că au fost 2-3 ședințe online care chiar m-au conectat cu echipa și m-au făcut să mă simt parte din ea. Interacțiunea umană poate deveni greoaie în online, dar nu imposibilă. Au fost situații în care faptul că „am vorbit în scris” a funcționat mult mai eficient pentru rezultatul final și cred că e un aspect destul de important. Fie că ne vedem mai des, mai rar sau deloc, lucrăm toți pentru același scop, iar balanța online-offline e departe de a ne împiedica.

 

Care sunt acele momente care îți aduc satisfacții în activitatea ta?

N-am să mint, cel mai bine mă simt când trimit ceva către feedback și primesc un răspuns de genul „perfect”, „e bine”, „îmi place”. După ce am trecut prin medii unde simțeam nevoia de astfel de vorbe și nu le primeam, deși erau meritate, acum mă simt apreciat. Mă simt ca un adolescent care are parte pentru prima dată de o relație sănătoasă.

La fel de mult îmi plac și rezultatele și numerele din spate. Când mesajul meu ajunge la un număr mare de oameni, iar aceștia îl apreciază și se lasă influențați de el, simt că am făcut ceva bine și mă simt împlinit.

 

Fiecare job e parte din puzzle-ul numit carieră. Ce aport consideri că are jobul la eJobs în cariera ta? Cum te ajută să te dezvolți profesional?

Am venit la eJobs după ce am scris timp de 2 ani jumătate doar texte cu scop de vânzare. Nu mi-am dat seama, dar îmi creasem un stil. Odată ajuns aici, a trebuit să șterg cu buretele stilul specific și să-mi creez altul de la zero. Asta a fost o provocare, dar în viață doar făcând față provocărilor poți evolua. Deci, eJobs deja a contribuit cu o cărămidă la fundația carierei mele.

De asemenea, îmi place că am schimbat complet domeniul. Îmi place că acum textele mele fac referire la altă industrie și consider că mă dezvoltă atât profesional, cât și personal. Deja am învățat foarte multe despre recrutare, retenție și multe alte procese din spate.

Cu siguranță jobul la eJobs deja m-a schimbat. Și o să mă mai schimbe. Abia aștept!

Bianca Leca, Sales Manager eJobs Group

Bianca este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea București. Și-a început cariera încă din timpul studenției, dornică să acumuleze experiență. A lucrat în domeniul retail, pentru branduri precum Massimo Dutti, Peek & Cloppenburg, Nespresso. La finalul anului trecut și-a dorit să treacă într-o nouă etapă a carierei în sales și a acceptat provocarea de a fi Sales Manager pentru eJobs. 

Acum misiunea ei este să mențină contactul cu partenerii business, să ofere clienților cele mai bune soluții, conform nevoilor acestora, precum și publicitate în produsele speciale eJobs, cum ar fi revista We Are HR.  Despre noua sa experiență în plan profesional, la eJobs ne povestește în continuare:


Cum a fost experiența ta cu eJobs din momentul în care ai văzut anunțul și ai aplicat până în momentul în care ai primit oferta? Ai făcut ceva special pentru a te califica pentru job?

M-am alăturat echipei eJobs la începutul acestui an. Un nou an, noi începuturi. Am văzut jobul postat pe eJobs.ro și primul gând a fost că mi s-ar potrivi, mă vedeam încă de atunci făcând asta. Nu am stat pe gânduri și am aplicat imediat. Pentru a mă califica la job nu aș zice că am făcut ceva special. Am fost eu, nu am încercat să impresionez, ci am fost cât se poate de naturală și cu zâmbetul pe buze. Nu voiam să creez o imagine falsă în ceea ce mă privește doar pentru „a da bine”, îmi doream ca Roxana Drăghici, managerul meu, să mă cunoască așa cum sunt eu.

 

Cum a decurs interviul? 

Interviul l-am susținut cu Roxana (Head of Sales) și pot spune fost un interviu cu totul atipic în comparație cu altele la care am participat în trecut. Încă de la început am simțit o atmosfera relaxantă între noi și mi-a plăcut faptul că nu erau banalele întrebări de care toți ne lovim la un moment dat la un interviu, ci a fost un dialog foarte natural și plăcut. Nu pot spune că nu am avut emoții, însă după câteva minute au dispărut complet, m-am simțit în largul meu cu ea și am simțit că rezonam încă de atunci. Am rămas plăcut surprinsă de faptul că își dorea să mă cunoască pe mine ca om, nu doar să vadă dacă mă potrivesc jobului.

 

Cum a fost onboardingul și acum etapa de acomodare? 

A fost și este o perioadă foarte interesantă și provocatoare. Învăț multe lucruri noi și este destul de multă informație de asimilat, însă nu m-aș putea plânge. Îmi place ceea ce fac și am noroc cu colegii, sunt mereu aici pentru mine și asta contează foarte mult. Tocmai din acest motiv și acomodarea a fost destul de ușoară.

 


Fiecare job e parte din puzzle-ul numit carieră. Ce aport consideri că are jobul tău în eJobs în cariera? Cum te ajută să te dezvolți profesional?

Jobul pe care îl am mă ajută să mă dezvolt din mai multe puncte de vedere. Primul pe care l-aș puncta este îmbunătățirea abilităților de comunicare. Interacționez zilnic cu mulți oameni și modul de abordare diferă de la persoană la persoană. Este foarte important să „simt” omul. De asemenea, mă și responsabilizează foarte mult, sunt deadline-uri pe care trebuie să le respect și task-uri pe care trebuie să le duc la bun sfârșit, iar asta mă ajută să fiu mult mai organizată. Totodată, îmi dezvoltă și spiritul de echipă. Am învățat aici că ori de câte ori avem o situație, este important să ofer și să primesc ajutor, fie doar cu idei și sugestii.

 


Povestește-ne despre momentele care îți aduc satisfacții în activitatea ta la eJobs.

Satisfacția cea mai mare este atunci când primesc feedback-uri pozitive din partea clienților și a colegilor și văd oameni fericiți și mulțumiți. 🙂

 

Despre eJobs

Formăm echipe fericite, căutând cele mai bune potriviri dintre oameni și companii, iar asta se reflectă, desigur, și în echipa noastră. Iar dacă dorești să devenim colegi, trebuie să știi că la noi vei găsi:

Flexibilitate. Credem că jobul trebuie să se potrivească ca o mănușă vieții tale personale, nu vice versa. Ca atare, punem preț și pe echilibrul viață personală-job.

Spirit antreprenorial. Suntem o echipă de aproape 100 de oameni și lideri de piață de mai bine de 20 de ani, dar refuzăm să ne culcăm pe lauri pentru că știm că avem în continuare nevoie de agilitate pentru a fi inovatori.

Curaj. Testăm frecvent tehnologii, produse, servicii și idei noi, așa că nu-ți fie teamă să-ți exprimi opiniile dacă vii în echipa noastră. Vrem să-ți auzim ideile!

Mai sunt, desigur, multe de zis despre cine suntem noi, dar hai să-ți povestim și de beneficiile mai practice din echipa noastră.

Cum e viața la eJobs?

Colegii noștri sunt pasionați de multe lucruri, așa că la noi vei găsi un pachet divers de beneficii format din abonament sportiv 7card la peste 650 de centre sportive, servicii de psihoterapie și wellbeing la ATLAS.app, acces la Bookster, cea mai mare bibliotecă corporate din țară, Flexitime și zile de lucru remote ca să poți petrece timp și cu cei dragi, abonament medical privat Medlife Executive ca să stai liniștit(ă) în privința sănătății

Vrei să ne cunoști mai bine? Urmărește anunțurile noastre de pe eJobs.ro sau din social media cu pozițiile deschise și aplică la joburile care ți se potrivesc!


Ți-a plăcut articolul? Pe aceeași temă poți citi și:

Echipa eJobs la primul job. Experiențele care ne-au format

 

Cum e să fii managerul timpului tău în remote work? Află de la echipa eJobs

A fost util articolul? 0
ejobs

Leave a Reply